Deprecated: mysql_connect() [function.mysql-connect]: The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/koerekort-koereskole.dk/public_html/classes/db.class.php on line 11
Køreskoler Kjellerup: Linda Leegaard og Hans Andersen | Kørekort-Køreskole.dk

Kørekort-Køreskole.dk

Køreskoler i Danmark

Tag dit kørekort i København, Århus, Odense, Aalborg, Esbjerg, Randers, Kolding, Horsens, Vejle, Roskilde...

Køreskole Kjellerup:

Linda Leegaard og Hans Andersen

Navn

Linda Leegaard og Hans Andersen

Kongemosevej 25

Postnr

Kjellerup

Website

Hvis du har tilføjelser eller rettelser vedr. Linda Leegaard og Hans Andersen - Kjellerup er du velkommen til at sende en mail til kørekort-køreskole.dk med opdaterede oplysninger.

BEMÆRK - Du kan IKKE sende personlige beskeder til køreskolen direkte via ovenstående mail-adresse. Alle mails, der ikke vedrører opdateringer eller manglende / forkerte oplysninger, slettes omgående og bliver ikke besvaret.

Kørekort-Køreskole.dk

Du har ikke installeret flash eller du har ikke aktiveret Java.

Vælg region ved at klikke på kortet